Sunday, December 28

tuhaf istekler vol.I

  • Hayatim boyunca bi abim olsun istedim mesela. Hatta anneme bunun icin cok agladim ama annem buna aglamak icin cok gec kaldigimi soyledi her defasinda. Hakliydi da... Bunun ustune bi kardesim olsun o zaman dedim, benim onlara fazlasiyla yettigimi soylediler. Sonra ben de onlara soyle bi oneri sundum. O zaman ya kopek alin ya kardes yapin! Ve tabii ki oyle bir sey olmadi.
  • Uzun yillarca da melez olmak istedim sacma sapan. Hala da arada sirada istiyorum aslinda.. Guzel bisiy sutlu kahve renginde olmak.
  • Bi de bu aralar cocuklara taktim. Korkunc bi sekilde bi oglum olsun istiyorum. Boyle kucuk adam gibi gezsin ortalikta istiyorum. Adini da Arda koymak istiyorum. Birazcik yaramaz olsun arada cileden cikiyim ama kontrolumu kaybetmiyim istiyorum. Bu erkek cocuk istegim yuzunden de koy kadinlari gibi erkek cikana kadar olumune dogurmaktan korkuyorum.

2 comments:

ece. said...

Ben de oğlum olsun istiyorum.
Adı da Yağmur olsun.
Kızlar peşinden koşsun, ama o koşturduğu için değil.
Benim oğlum hiç bir kızı üzmesin, cebi hiç delinmesin istiyorum.

Pinara said...

O blogan bu bloga çapkın bir şekilde dolaşırken rastladım,bugün bana tesadüfler doğuruyor:)Zaten facebook'tur,gruplardır deviantart'tır derken bir şekilde muhteşem eserlerine rastlamıştım. Fotoğraf çekme heveslisi olup da adımımı atamayan bir tembel olarak bir hayranınım diyebilrim(=
Fakat şu söylediklerin ya tuhaf değil ya da ben de seninle aynı tuhaflıktayım:)
Abi konusunda ve erkek çocuk konusunda mesela:)
Hatta tuhaf ama ismi Arda olsun küçük adam gibi gezsin filan diye düşünüyordum ben de(bir zamanlar tabii ne yazık ki mazide kaldı..)