Friday, December 26

kahvalti

Gece 23:00 sularinda yatip sabaha karsi 04:30'da uyandim ve bi kere daha uyuyamadim ama guzel oldu boyle. Yani sabah kahvaltisi etmeyi ozlemisim mesela. Ben kahvalti etmeyi cok severim zaten ama boyle keyifle olucak. Acelen olmiycak, muzigini dinlerken oturup gazeteni de okiycaksin, cayini surekli bittikce tekrar koyucaksin filan. Ben de oyle yaptim bu sabah.. Ekmek kizarttim, bi yandan Brahms dinliyorum.. Cami da araladim, mis gibi bi kis havasi doldu iceriye. Bi de sanirim boyle kahvalti ederken ya da gun icinde yemek yerken yalniz olmayi seviyorum.. Ne biliyim, mesela disardaysam aciyorum kitabimi.. Hem yiyorum hem okuyorum..
Kafasini dinliyor insan..
.
Kahvaltida ne var?
.
-2 dilim kizarmis ekmek ustune biraz tereyagi
-Biraz beyaz peynir
-Salatalik
-Earl Grey x 56789098765

2 comments:

Sel said...

ahhh brahms ve kızarmış ekmek...

ekin said...

muhtesem muhtesem :)